O Servizo de Información é un espazo de recepción e atención aos usuarios que dispón da infraestrutura necesaria para dar soporte informativo de forma presencial ou telefónica.
Encóntrase localizado:
- Planta 0 de consultas externas.
- Planta 1 de consultas externas.
- Planta -1 en la entrada principal.
Información atención ao paciente no Hospital Montecelo (planta -1)
CARTEIRA DE SERVIZOS
Información Xeral:
- Transporte público.
- Teléfonos de interese.
- Localización doutros centros do complexo e xeito de acceder por medio de transporte público.
Información Específica:
- Información dos diferentes servizos e dependencias que forman o Complexo Hospitalario Universitario de Pontevedra en cada un dos centros.
- Información a pacientes e familiares que acudan á área de Consultas Externas: cambios imprevistos, demoras, suspensión de consultas, localización local, etc.
- Localización do persoal sanitario.
- Información ás visitas dos pacientes ingresados (previa autorización do mesmo).
- Localización de familiares e amigos de aqueles pacientes que así o soliciten e non poidan facelo eles mesmos.
Información atención ao paciente no Hospital Montecelo (planta 0)
Realización de Gestión da Información e apoio ás Reclamacións e Suxestións:
- Recepción de queixas, reclamacións e suxestións. Entrega de xustificantes de citas, nas condicións que se determinen.
- Facilitar a información necesaria a familiares e pacientes para que podan resolver os problemas que lle podan xurdir durante a súa estancia no hospital.
- Apoiar a realización de xestións concretas para axilizar os trámites que faciliten a atención aos pacientes.
- Promover a implantación de E-Saúde.
Información atención ao paciente no Hospital Montecelo (planta 1)
Atención e acollida de Pacientes:
- Identificar, acoller, orientar e integrar de forma personalizada a pacientes e familiares.
- Acompañar ao paciente hasta a Unidade de Hospitalización correspondente.
- Entregar A Guía do Usuario e toda aquela información que poda resultar de interese: horarios de comidas, de visitas, uso do teléfono nas habitacións, servizos relixiosos, asistente social, etc.